در حال حاضر، من قراردادی را امضا نمی کنم، زیرا قرارداد دارم.

در حال حاضر، من قراردادی را امضا نمی کنم، زیرا قرارداد دارم.

ماسیمیلیانو آلگری خواستار آرامش در میان یوونتوس شد و تاکید کرد که بازیکنان می خواهند در بازی خود با فروزینونه همه چیز را تغییر دهند

 

بیانکونری‌ها در این فصل در رقابت با اینتر در رقابت‌های قهرمانی بودند، اما همه چیز در آغاز بازی دربی ایتالیا تغییر کرد، زمانی که تیم آلگری با تساوی غیرمنتظره مقابل امپولی متوقف شد و بانوی پیر سپس در دربی شکست خورد و از رقیب اصلی خود عقب افتاد.

 

آلگری در یک کنفرانس مطبوعاتی ابتدا درباره آماده سازی یوونتوس قبل از بازی با فروزینونه صحبت کرد.

 

یک هفته کاری خوب. حالا فردا بازی سختی مقابل تیمی داریم که خوب بازی می کند و خلق موقعیت می کند. هدف ما کسب دوباره پیروزی است.

 

از او پرسیده شد که آیا کارلوس آلکاراز خرید جدید می تواند بازی کند یا خیر.

 

من از کاری که او انجام می دهد خوشحالم. فردا می تواند بازی کند. امسال سه بازی مشابه با بولونیا، ساسولو و ورونا انجام دادیم. در این بازی ها هر اتفاقی ممکن است بیفتد. مقابل ورونا کارهای خوبی انجام دادیم، ولی نتیجه ی خوبی نگرفتیم.

 

سرمربی یوونتوس در مورد اینکه چگونه سعی کرده اوضاع را تغییر دهد، توضیح داد.

 

برای ساختن باید تلاش کنید و فداکاری های بزرگی انجام دهید، اما اگر تعادل نداشته باشید، خطر شکست دارید. برای ما مهم است که روی کاری که باید انجام دهیم تا جواز حضور در لیگ قهرمانان را انجام دهیم، تمرکز کنیم،.

 

از آلگری پرسیده شد که آیا دوسان ولاهوویچ بازی خواهد کرد یا خیر؟

 

فردا بهترین تیم در زمین خواهد بود. من قبلاً این لحظات را گذرانده ام و این به ما بستگی دارد که این لحظه را برگردانیم. هیچ کس نمی تواند به ما پیروزی بدهد. برنده شدن باعث می شود که ما چیزها را به گونه ای دیگر ببینیم، همانطور که همیشه اتفاق می افتد.

 

همچنین از او پرسیده شد که آیا قرارداد جدیدی در تورین امضا خواهد کرد یا خیر.

 

در حال حاضر، من چیزی را امضا نمی کنم، زیرا قرارداد دارم. اکنون باید یوونتوس را به لیگ قهرمانان ببریم.

 

وی در مورد ربیو گفت:

 

ربیو یکشنبه بازی خوبی نداشت و او این را می داند، اما یک گل زد و توپ خوبی را در اختیار ولاهوویچ قرار داد. من از عملکرد او در مجموع خوشحالم.

 

او در مورد خط حمله ی سه نفره جدید تیم صحبت کرد.

 

ما در آینده برای ایجاد یک سه گانه با یلدیز، کیزا و ولاهوویچ کار خواهیم کرد. حتی وقتی با کامبیاسو در آنجا بازی می کنیم، او یک بازیکن تهاجمی است. ما در چند بازی اخیر گل های زیادی دریافت کرده ایم و این خوب نیست.

 

وی در پایان گفت:

 

من باید برای رسیدن به هدفمان کار کنم و سعی کنم فردا برنده شویم و بر این لحظه غلبه کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: